Ondersteuning voor webwinkel

Een bestelling annuleren of wijzigen


Een bestelling annuleren

U hebt het recht uw bestelling te annuleren voordat u dit ontvangt en tot 14 dagen nadat u uw bestelling hebt ontvangen. Als u uw bestelling wilt annuleren, neemt u dan contact op via dit formulier. We restitueren het volledige aankoopbedrag dat u voor de producten hebt betaald (inclusief standaard verzendkosten) zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 14 dagen na uw bericht van annulering.

Dit is van toepassing op alle producten behalve C5 in-ear hoofdtelefoons waarvan de verzegeling is verbroken omdat deze hoofdtelefoons in het oor worden ingebracht.

U bent wettelijk verplicht normale zorgvuldigheid in acht te nemen met betrekking tot de producten zolang deze in uw bezit zijn. Als u nalaat normale zorgvuldigheid in acht te nemen hebben wij, afhankelijk van de omstandigheden, het recht actie tegen u te ondernemen wegens schending van een wettelijke verplichting. Het nalaten van normale zorgvuldigheid kan, afhankelijk van de omstandigheden, worden aangetoond door het niet door u meeleveren van alle productinstructies, documenten en verpakkingsmaterialen wanneer u het product retourneert, doordat het product beschadigd is of niet in dezelfde conditie verkeert als toen u het ontving.

Een bestelling wijzigen

Als u producten aan uw bestelling wilt toevoegen, plaatst u daarvoor dan een nieuwe bestelling.

Als u uw leveringsadres wilt wijzigen of items uit uw bestelling wilt verwijderen, neemt u dan online contact met ons op.

Als u uw product wilt retourneren, volg dan onze procedure voor retourzendingen.

Top

Informatie over leveringen

Alle hoofdtelefoons en luidsprekers die voor 15.00 uur op maandag t/m vrijdag worden besteld worden dezelfde dag nog aan een koerier aangeboden. Daarna wordt de bestelling binnen drie werkdagen afgeleverd.

Accessoires worden met luchtpost (1st Class UK Air Mail) verzonden; deze worden binnen 6 werkdagen afgeleverd.

Alle bestellingen worden rechtstreeks vanaf het hoofdkantoor van onze fabriek in het Verenigd Koninkrijk verzonden.

Bestellingen die in het weekend of op een Britse nationale feestdag worden geplaatst, worden de volgende werkdag in behandeling genomen.

Voorwaarden

We leveren in Nederland, België & Luxemburg.

We leveren niet naar de Nederlandse Antillen, postbusnummers of militaire adressen in het buitenland.

Soms kunnen er afleververtragingen optreden die buiten onze macht liggen.

Top

De status van uw bestelling volgen

U kunt de status van uw bestelling volgen door u aan te melden bij de sectie Mijn account van onze website. Klik op de koppeling Uw bestellingen bekijken’.

  • Orderverzameling wordt uitgevoerd betekent dat uw bestelling zich ergens tussen ontvangst door het magazijn en het punt van verzenden van uw goederen bevindt.
  • Verzonden betekent dat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. U ontvangt een e-mail waarin verzending wordt bevestigd. U kunt de status van uw bestelling rechtstreeks volgen op de website van de vrachtvervoerder door te klikken op de koppeling in het verzendingsbericht dat u ontvangt, of op de bestelling in de sectie Mijn account op de website.

Het is alleen mogelijk de status van bestellingen van producten en niet van accessoires te volgen.

Top

Winkelen bij ons

Betaalmethoden

Wij accepteren verschillende betaalmethodes. We nemen de beveiliging uiterst serieus en alle betaalkaartgegevens en creditcardgegevens die van uw computer naar onze systemen worden verzonden, worden versleuteld met de nieuwste SSL-beveiliging (Secure Socket Layer).

Cards
 
Ondersteuning via de telefoon

Voor alle producten die in de winkel worden gekocht, is er telefonische ondersteuning door Bowers & Wilkins gedurende de volledige duur van de garantie van twee jaar.

De telefonische ondersteuning bestaat uit telefonisch advies en hulp en geldt uitsluitend voor problemen met installatie en instellen, en verwante gebruiksproblemen.

Telefonische ondersteuning is beschikbaar tussen 09:00 en 17:00 van maandag t/m vrijdag (met uitzondering van erkende feestdagen). Bent u woonachtig in Nederland, belt u dan met +31 20 560 2940. Bent u woonachtig in België of Luxemburg, belt u dan met +32 32 067 550.

U kunt ook aanvullende productondersteuning krijgen door onze website voor ondersteuning te bezoeken.

 
Garantie

Op alle producten die in de winkel zijn gekocht, geldt een beperkte garantie van twee jaar van Bowers & Wilkins in het geval van materiaal- en productiefouten.

Op alle accessoires die in de winkel zijn gekocht, geldt een beperkte garantie van 90 dagen van Bowers & Wilkins in het geval van materiaal- en productiefouten.

Bekijk ons volledige Garantiebeleid.

 
Contact met ons opnemen

Bezoek onze contactpagina of ga voor aanvullende ondersteuning naar onze website voor ondersteuning.

Uw account

Meer informatie over door u geplaatste bestellingen vindt u als u zich aanmeldt bij uw account.

Top

Ontbrekende, onvolledige of beschadigde bestellingen

Als uw bestelling niet is aangekomen, of onvolledig aankomt, raden we aan eerst online uw bestelling te raadplegen door u aan te melden bij Mijn account. Als uw order is verzonden maar niet binnen de verwachte periode is afgeleverd, stuurt u ons dan een e-mail via onze website voor ondersteuning.

Als uw bestelling uit meerdere items bestaat, is het raadzaam om te weten dat producten afzonderlijk van elkaar kunnen worden afgeleverd. Mocht dit echter niet het geval zijn en u niet uw gehele bestelling hebben ontvangen zoals in het bevestigingsbericht voor uw bestelling is vermeld, stuurt u ons dan een e-mail via onze website voor ondersteuning.

Als uw bestelling aankomt en de goederen zijn beschadigd, volg dan onze Procedure voor retourzendingen.

Top

Procedure voor retourzendingen

Stuur ons een email voor vragen over een defect product en voor het retourneren van uw product, of bel ons tussen 09.00 – 17:00 van maandag t/m vrijdag (met uitzondering van erkende feestdagen). Bent u woonachtig in Nederland, belt u dan met +31 20 560 2940. Bent u woonachtig in België of Luxemburg, belt u dan met +32 32 067 550. Als u uw product langer dan 60 dagen geleden hebt gekocht, dient u in plaats daarvan contact met ons op te nemen voor een reparatie.

1. Een defect product retourneren
  • Als u het vermoeden heeft dat uw product defect is, kijkt u dan onder de ondersteuning sectie voor verdere ondersteuning of neem contact op met ons support team. Zij kunnen u bij de installatie van uw product begeleiden.
  • Als dit uw probleem niet oplost, stuurt u ons dan binnen 60 dagen nadat u uw product hebt ontvangen een e-mail om uw geld terug te ontvangen. Stuur geen producten naar ons terug zonder dat u eerst van ons een RMA-nummer (Return Material Authorisation) hebt ontvangen.
  • Als u een vervangend product wilt, kunt u online opnieuw een bestelling plaatsen.
2. Niet tevreden over uw aankoop
  • In het geval u niet tevreden bent over uw aankoop, kunt u binnen 60 dagen het product retourneren.
  • U kunt uw product aanmelden door ons een e-mail te sturen. Vervolgens krijgt u van ons een RMA nummer wat u dient te vermelden op uw retourzending.
  • De transportkosten en bijkomende zaken zoals bijvoorbeeld een verzekering voor verlies of schade zijn voor eigen rekening.
3. Retourneren van geopende accessoires
  • In het geval uw accessoire defect is neemt u dan binnen 90 dagen na ontvangst van uw aankoop contact met ons op.
Top

Restitutiebeleid

Mocht u van mening zijn dat het product u toch niet bevalt, dan kunt u het product binnen 60 dagen naar ons retourneren voor volledige terugbetaling.

Als u van mening bent dat uw product binnen 60 dagen na aankoop een mankement vertoont, kunt u het product naar ons retourneren voor volledige terugbetaling.

U dient toestemming te verkrijgen bij Bowers & Wilkins alvorens u een bestelling kunt retourneren.

Alle producten moeten in goede conditie worden geretourneerd, in hun oorspronkelijke verpakking en met de volledige inhoud om voor terugbetaling in aanmerking te komen. Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het geretourneerde product op juiste wijze is verpakt.

Nadat uw product door ons is ontvangen en is gecontroleerd dat aan alle bovenstaande voorwaarden is voldaan, wordt het volledige bedrag bijgeschreven op de oorspronkelijke betaalkaart. U ontvangt een e-mail ter bevestiging nadat dit proces is voltooid.

Afhankelijk van uw oorspronkelijke betaalmethode kan het na verwerking door Bowers & Wilkins tot 7 werkdagen duren tot het teruggavebedrag op uw rekening is bijgeschreven.

Top

Reparaties

Op alle producten die in de winkel zijn gekocht, geldt een beperkte garantie van twee jaar van Bowers & Wilkins in het geval van materiaal- en productiefouten.

Alvorens een reparatie aan te vragen voor een product met een vermeend mankement of een product dat niet lijkt te werken, raden we aan de sectie met productondersteuning te raadplegen of contact op te nemen met ons ondersteuningsteam dat u kan begeleiden bij het instellen van uw product.

Als uw product minder dan 60 dagen geleden is gekocht, kunt u het retourneren voor restitutie en kunt u vervolgens online een nieuw product bestellen als u een vervangend product wilt. Na die periode kan een product worden gerepareerd onder de garantievoorwaarden.

Als u een reparatie wilt aanvragen (voor een product dat meer dan 60 dagen geleden is gekocht), kunt u ons emailen of bellen tussen 09.00 – 17:00 van maandag t/m vrijdag (met uitzondering van erkende feestdagen). Bent u woonachtig in Nederland, belt u dan met +31 20 560 2940. Bent u woonachtig in België of Luxemburg, belt u dan met +32 32 067 550.

Top

Informatie over recyclen

Klik hier voor het dichtstbijzijnde recyclingcentrum en voor meer informatie over het recyclingbeleid in overeenstemming met AEEA-voorschriften.

Top

Beveiliging en privacy

Beveiligingsgegevens

We nemen beveiliging uiterst serieus en alle creditcardgegevens die van uw computer naar onze systemen worden verzonden, worden versleuteld met de nieuwste SSL-beveiliging (Secure Socket Layer).

Volledige informatie over privacy en beveiliging lezen.

Top

Belastingtarieven

Alle producten zijn inclusief btw tegen het lokale tarief.

Indien van toepassing is de prijs inclusief ecotaks en belasting op batterijen, tegen de hier onder vermelde tarieven.

België:

Product P5 Wireless P7 Wireless MM-1 T7 Zeppelin Wireless
Recupel € 0.0826 € 0.0826 € 0.0826 € 0.0826 € 0.0826
Bebat Tax € 0.0750 € 0.0750 € 0.0750 € 0.0750 € 0.0750

Product C5 P3 P5 Series 2 P7 P9 Signature
Recupel € 0.0826 € 0.0826 € 0.0826 € 0.0826 € 0.0826


Frankrijk:

Product C5 P3 P5 Series 2 P5 Wireless P7 P7 Wireless P9 Signature MM-1 T7 Zeppelin Wireless
Eco-Tax € 0.05 € 0.05 € 0.05 € 0.05 € 0.05 € 0.05 € 0.05 € 0.30 € 0.30 € 0.30

Italië:

Product C5 P3 P5 Series 2 P5 Wireless P7 P7 Wireless P9 Signature MM-1 T7 Zeppelin Wireless
Eco-Tax € 0.01 € 0.01 € 0.01 € 0.18 € 0.01 € 0.33 € 0.01 € 0.95 € 0.70 € 3.86


Neem voor meer informatie contact op met onze Customer Service.

Top

Copyright © 2017 Bowers & Wilkins. All rights reserved.